Translate

2013年2月8日星期五

味楽 Miraku



今日は、ペナンのガーニーホテルで私のお気に入りの日本食レストラン、味楽をご紹介したいと思います。これはここに私の前後の時間です。彼らの箸カバーは、私がメニューのカバーの写真を撮るのを忘れすぎ:)を変更しました:(

Today, I would like to introduce my favorite Japanese restaurant, Miraku in Gurney Hotel of Penang. This is my forth time here. Their chopsticks cover has changed too:) I forget to take a picture of the menu cover:( 

私たちの好きな手巻き(手巻き)。それは、ソフトシェルクラブの手巻きですが、カニは新鮮であり、ここebikoは私がこれまで私が知っている他の日本食レストランで見つけることができない小さな透明のボールのようなものです。またはあなたは私たちと共有する何か良い提案がありますか。:)

 Our favourite Temaki (Hand roll). It is Soft shell crab temaki, the crab is fresh and the ebiko here is like a small transparent ball which I can't find in other Japanese restaurant I know so far. Or do you have any good suggestion to share with us?:)


私たちの好きな手巻き(手巻き)。これは、ソフトシェルクラブ手巻き、カニが新鮮で、2カリフォルニア手巻き、味噌汁、サラダ、chawan茶碗蒸し、シチュー、野菜、保立、スイカやバラエティー寿司と寿司御膳です。
Sushi Gozen with 2 California Temaki, miso soup, salada, chawan mushi, stew vegetables , hotate, watermelon and variety sushi.





牛肉すき焼き、刺身とすき焼き御膳は、味噌汁、サラダ、chawan茶碗蒸し、シチュー、野菜、保立とスイカの漬物。これらのすき焼きは本当にいいですが、私はあるが、通常はそれを食べる。
Sukiyaki Gozen with beef sukiyaki, sashimi, pickle, miso soup, salada, chawan mushi, stew vegetables , hotate and watermelon. These sukiyaki is really nice, I eat it although normally.


両方のセットは、抹茶アイスクリームを添えました。
Both sets were served with Macha ice cream.


ここで料理とサービスは良いですが、価格は私には高い考慮されています。しかし、食品、サービス、環境のために全体的に素晴らしいですが、それゆえ私自身の結論としては、私たちが支払ったもの価値が得るすべてである。
我々は特別な行事やお祝い:)の間にそれを持つことができるかもしれません。
The food and service here is good, but the price is consider high to me. However, it is great overall for food, service and environment, therefore my own conclusion  is all we get worth what we paid.
May be we can have it during special occasion or celebration:)


あなたがそれを好き願っています:)
Hope you like it.:)

2 条评论:

  1. おいしそう,あのいくらですか

    回复删除
  2. それはおいしいですよ。:)
    すべて ひゃくろくじゅう リンギぐらいです。:)

    回复删除