Translate

2013年9月15日星期日

Lantern Festivalランタンフェスティバル






ランタンフェスティバルは角を曲がった所にあります。
私は若い年齢に持った手製の月餅の味を常に逃します。
しかし、見つけることができませんでした。
今日、見つけることができます!
みなさんは、甘くなくて、油っぽい卵黄がすきですか。
この店(Lebuh Carnarvon, Penang)を訪問してください。 
箱パッケージを提供します。しかし、私は二つの月餅だけを買ったので、私は単純なパッケージを求めます。
 私は、ヤムイモ・ペースト月餅と「大上海」月餅を買いました。 
おいしいです!:D
この店はいろいろな味の月餅を提供します。
私はこの店に二度いきたい!:D

Lantern Festival is around the corner, I always miss the taste of handmade mooncake which I had had in my young age. However, I failed to find one.
Finally, I am able to find it today! If you like mooncake which is not so sweet and with oily yolk (which I can't found in large scale produced mooncakes), please visit this shop in Lebuh Carnarvon, Penang. 
It is operated by an old couple with the help of their sons. 
They do offer box packages, but I bought two mooncakes only, so I ask for a simple package.
 I tried yam paste mooncake and "Da Shang Hai" mooncake. 
They are SUPER delicious!:D They offer variety flavours.
 I shall visit them again for extra flavours!:)

没有评论:

发表评论